Monday, October 20, 2014

Cara Dapat Keahlian Shaklee Percuma

Keahlian Percuma? betul ke ni? Eh, mana ada benda percuma kat dunia nih...

Tak percaya? 

Haa...Ada caranya..Kalau anda memang pengamal tegar makanan tambahan Shaklee (belum mendaftar jadi ahli), saya tunjukkan cara. 

1. Anda beli sebarang produk Shaklee dengan minima jumlah keseluruhan RM650 yang bersamaan dengan 200UV. Dengan cara ini, anda dah jimat RM65 untuk pendaftaran keahlian. Jumlah penjimatan sebanyak RM75! Banyaknya!! Berita baik lagi, shaklee akan buat promosi beli 6 percuma 1 pada setiap bulan, jadi kalau anda kongsi dengan kawan-kawan, pasti jumlah minima pembelian ni boleh di capai dengan mudah kan!

2. Kalau anda tambah belian sehingga RM800 dan ke atas, anda layak untuk penghantaran percuma iaitu sebanyak RM10. Penjimatan berganda!  

3. Selepas anda follow step 1 atau 2, bulan berikutnya anda layak untuk dapat cashback daripada jumlah keseluruhan pembelian anda. Minima RM 22.50 akan masuk ke dalam akaun anda atau kalau tiada akaun, dapat cek. Nampak tak faedahnya walaupun anda cuma nak makan sendiri je? Triple yay!!!

4. Shaklee adalah syarikat global, itu adalah FAKTA bukan AUTA! Dengan pembelian Gold Ambassador Pak, anda dapat keahlian PERCUMA dan penghantaran PERCUMA! 

Apa faedahnya Gold Ambassador Pak nih?

Ok, kalau anda berminat nak bisnes dengan Shaklee, nih peluang untuk melebarkan sayap perniagaan anda ke luar negara. Anda boleh menaja kawan-kawan anda yang ada Shaklee seperti USA, Kanada dan Indonesia. 

Ada 4 jenis, anda boleh pilih ikut kegemaran anda seperti dibawah. 


Jadi, apa tunggu lagi? Jom daftar sebagai ahli hari ini untuk dapat banyak kelebihan semestinya dari Shaklee!!

Cabaran Blogging bersama GenkiMommaAwek CuteLove Mummy Gojes & Pakej Sihat

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Pertanyaan??
Hubungi kami di  aie012@gmail.com atau SMS/whatApp 013 3978363 (Arizza) untuk maklumat lanjut. Jangan lupa LIKE FACEBOOK AIESARANG untuk mendapatkan TIPS & INFO KESIHATAN daripada kami.

12 comments: