Monday, November 26, 2012

Berdiet dengan slimming set Shaklee

Anda pro BF? Begitu juga dengan saya ..

Berat selepas melahirkan memang masalah utama para ibu. Lebih lebih lagi yang berazam ingin menyusukan anak sehingga umur 2 tahun. Kalau berdiet, bagaimana bayi hendak mendapatkan zat yang penting bagi tumbesaran mereka?

Saya kini mengamalkan set slimming shaklee yang terdiri daripada Lecithin, Energizing Soy Protein (ESP) dan juga Alfalfa. Bagaimana ketiga-tiga produk ini bertindak?

ESP - sehebat namanya, ia bertindak memberi tenaga, membantu melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit ibu dan dapat membantu mengawal paras kolestrol dalam badan dengan cara memberikan rasa kenyang yang lama. Sesuai dijadikan pengganti snek ketika lapar 

Lecithin - sejenis pengemulsi lemak yang bertindak untuk membakar lemak dan kolestrol dalam badan.  Sumber kolina yang baik untuk ingatan ibu dan juga disyorkan untuk ibu yang mengalami clogged/plugged duct iaitu duktus tersumbat

Alfalfa - Raja segala tumbuhan, mempunyai 1001 khasiat, antaranya sebagai penggalak susu. Dalam penyusuan, alfalfa bertindak memekatkan susu di mana ia akan menambahkan jumlah lemak di dalam susu ibu. Maka, susu ibu akan menjadi lebih lemak berkrim, disukai bayi! Selain daripada itu, alfalfa membantu penghadaman yang akan membantu menurunkan berat badan dan juga membuang angin di dalam badan. Hasilnya, bayi anda bebas kolik (kembung) !

Lihat apa kata Puan Akilla yang telah berjaya menurunkan 20kg selepas mengamalkan set ini, walaupun masih bf tapi masih boleh berdiet. Tapi ingat, anda menghimpun lemak selama 9 bulan, jangan lah beranggapan boleh turun sekelip mata ya!


Anda berminat?
Hubungi kami untuk maklumat lanjut. Promosi alfalfa tinggal 4 hari sahaja lagi, jangan ketinggalan! Konsultasi percuma dan jadual pemakanan akan diberikan khas untuk pelanggan AieSarang :D
Jangan lupa untuk LIKE fanpage AieSarang untuk mendapatkan tips kesihatan dari kami

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


No comments:

Post a Comment