Monday, October 13, 2014

7 Sebab Kenapa Saya Pilih Shaklee




Sebelum kenal shaklee, saya dah memang mengamalkan supplement macam evening primrose oil, vitamin C & oil fish. Ok, kisah bermula dengan Shaklee pada tahun 2011 semasa saya tercari-cari milk booster untuk meneruskan penyusuan arjuna pertama Aqeel Ashraf. Bermula dengan itu, teruslah berminat nak jadi ahli - untuk dapatkan harga ahli sebenarnya!

1. VITAMIN SEMULAJADI
Oh, baru tahu vitamin yang saya makan sebelum nih jenis sintetik! Patutlah keras, tak mudah patah. Tiada silica gel tau dalam botol shaklee!

2. HARGA BERPATUTAN
Vitamin C pula, beli sebotol 180 biji boleh tahan 6 bulan! Nak murah lagi? Jadilah ahli, siap ada promo setiap bulan!

3. SESUAI UNTUK SEISI KELUARGA
Saya dengan ESP, Cinch, Vitamin C, Omegaguard, Ostematrix, suami pula dengan phytocol, ESP + Cinch, mak saya dengan Vivix, mak mentua pula dengan Ostematrix & AJHT.. Anak dengan Omegaguard. Eh! banyaknya~~

4. KESAN NYATA SELEPAS PENGAMBILAN
Sejak mengamalkan vitamin C shaklee, kesan parut jerawat yang lama-lama dulu suma sudah hilang~ Saya suka! Target ambil ESP untuk milk booster, sekali dapat bonus kulit kusam hilang. Ah~ bestnya!

5. GABUNGAN LENGKAP UNTUK PENYERAPAN MAKSIMA
Ostematrix contohnya lengkap dengan calcium-magnesium & vitamin D untuk bantu penyerapan Sila baca keperluan kalsium anak anda . Tu baru cerita ostematrix, belum vitalea lagi :p

6. SET LENGKAP IKUT KEPERLUAN
Ada banyak set lengkap yang sesuai untuk anda seisi keluarga. Kalau anda nak beli hadiah untuk ibu bapa, kalau budget kecil sekalipun belikan ostematrix & AJHT. Pasti mereka suka!

7.PELUANG BONUS DENGAN SHAKLEE
Kalau anda serius nak memulakan perniagaan, shaklee adalah yang termurah. RM65 je untuk jadi ahli, lepas tu terpulang kepada usaha anda sendiri. Banyak usaha, banyaklah reward! Takde istilah upline goyang kaki, downline tak cukup kaki tangan bekerja tau!

Anda bagaimana?

Cabaran Blogging bersama GenkiMommaCelik NutrisiVitamin Kita & Dhiya Vitamin

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Pertanyaan??
Hubungi kami di  aie012@gmail.com atau SMS/whatApp 013 3978363 (Arizza) untuk maklumat lanjut. Jangan lupa LIKE FACEBOOK AIESARANG untuk mendapatkan TIPS & INFO KESIHATAN daripada kami.

7 comments:

  1. Saya pun xpernah tau pasal vitamin sintetik vs semulajadi, GMO vs non-GMO dll..sejak kenal shaklee baru aware pasal semua nie. alhamdulillah..celik sikit. :D

    ReplyDelete
  2. parut di muka memang geram kan..ni memang dah Family Shaklee betul..

    ReplyDelete
  3. Mari kita "Shaklee-kan" seluruh keluarga! :D

    ReplyDelete
  4. Banyak ilmu ttg kesihatan yg blh sharing sejak join shaklee ni :)

    ReplyDelete
  5. kita masuk shaklee pun di shakleekan oleh akak kita ^^

    ReplyDelete
  6. kesan nyata selepas pengambilan vitamin tu memang betul

    ReplyDelete
  7. banyak kesan yang 'TERPAKSA' kita terima lepas konsisten amalkan produk Shaklee ni ;)

    ReplyDelete